8 Mayıs 2016 Pazar

Chalenge 27: Dağınık mısınızdır yoksa düzenli mi?

Ben düzenli bir tipimdir.

temsili düzenli masa

Ama sinir bozucu bir düzenlilik de değil bu. Dağınık, pis bir ortamda herhangi bir şey yapamıyorum ben. Önce evim/iş masam vs temiz ve düzenli olacak, ardından ben temiz olucam. ondan sonra ne yapacaksam yaparım genelde. 

Bazen bu durum sıkabiliyor ama bir dağıtma evresine giriyorum arada bir. O dönemde bulaşık ve çamaşırlar bir deve dönüşerek canlanıyorlarmış gibi hissediyorum. O koltuktan öbürüne kucağımda bilgisayar, yanıbaşımda abur-cuburlar, çay-soda ne varsa tüketiyorum. Sehpanın üzerinde yer kalmayınca bitenleri kaldırıp yerlerine yenilerini ekliyorum.

Önceki sorularda Terazi burcu olduğumu söylemiştim ya işte bu da bir denge. Her zaman ama her zaman düzenli (psikolojik olarak da) insanlar vardır hani. Her gün aksatmadan yemek yapar, çalışır, akşam sevdiği bir programı izler, evi her daim düzenlidir vs. İşte ben böyle değilim. Özüm düzenli ama dağınık olduğum zamanlardan da ayrı bi keyif alıyorum. 

işte böyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder