11 Mayıs 2016 Çarşamba

İdefix'ten 3 adet yeni kitap aldım.

İdefix'in sitesi değişmiş gördünüz mü? Eskisi daha bi kullanışlıydı sanki.

Neyse. 3 yeni kitap aldım onları söyleyip gideceğim.

Yorgunluktan dolayı -çoğunlukla kafa yorgunluğu- iş sonrası evde ağır kitaplar yerine çocuk kitapları okumak kendimi daha iyi hissetttiriyor. Daha bi keyifle okuyorum.

Bu sebeple Roald Dahl'ın 2 kitabını aldım.

1. Benek Tozu ve Diğer Müthiş Sırlar

Herkesin elinde bu sıralar. Kapağı bile çok tatlı değil mi?

2. Matilda

Çok sevecekmişim gibi hissediyorum bu kitabı.

3. Alejandro Zambra-Ağaçların Özel Hayatı

İdefix'in bu yeni halinde -eski halinde var mıydı bilmiyorum- listeler var. Bu kitabı 2015 yılının en iyi 50 romanı listesinde gördüm. Liste için bir tık. Yazarın "Eve Dönmenin Yolları" kitabı internette çok paylaşıldı. Bu kitabın ismi de ayrı bi ilgimi çekti. Bakalım, gelsin okuyalım yorumlarımı paylaşırım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder