6 Mayıs 2016 Cuma

Bu challenge bitecek o kadar!

Yoğunluktan yazamadım diyemeyeceğim, çünkü o kadar yoğun değildim. vakit ayıramadım bir türlü diyelim. neyse ki şimdi yazacağım. hemmen kaldığım yerden sorulara geçiyorum.

16. Hadi bize el yazınızı gösterin.



17.Burcunuz nedir? Sizinle uyumlu olan özellikleri?

Burcum Terazi. Tam bir Teraziyimdir. Nasıl mı? Terazi burcu isminden de anlaşılacağı üzere denge burcudur. Yani dengesi bozulduğu an bütün düzeni bozulur. Bu, her konuda böyledir. Aşk hayatı, iş hayatı, ev düzeni vs. Bunlar hem kendi içlerinde dengeli hem de birbirleriyle uyumlu olmalı, yoksa olmuyor. 

Sonra Terazi tamamen düzenli bir hayat istemez bundan sıkılır like me. Düzenli olarak işe gidip-gelme, sakinlik, durgunluk ve huzur gibi unsurları her ne kadar sevse ve istese de bu onu sıkar ve bir anda dağıtır. bu kadar düzen ona fazla gelir. aslında bu da yine dengeyle ilintili. iyi ve kötü- düzen ve dağınıklık arasında da bir denge tutturmalı.

Adaletin burcudur Terazi. Haksızlığa, eşitsizliğe tahammül edemez. Başkalarının haklarını savunmaya da pek meraklıdır. Yolda, otobüste haksızlığa uğrayan biri olduğu zaman müdahale etmemesi kaçınılmazdır neredeyse.

Gezegeni Venüs olan burcun kadınları çok zarif, güzel, uzun boylu, ince varlıklardır. Güzele ve güzelliğe meraklıdırlar. Estetik her şey çok hoşuma gider benim de. Orantısız şeyler ise iter.

Kibarız, düşünceliyiz, iyi niyetliyiz daha ne olsun arkadaşım!

18. Katıldığınız ilk konser hangisiydi?

Hiç hatırlamıyorum desem. Aklımda kalan İzmir fuarda ailemle bi çay bahçesinde oturduğumuz ve Nadide Sultan'ı gördüğümüz. Ama yolda mı gördük konsere mi gelmişti onu bilemiyorum. Temennim konsere gitmemiş olmamız tabi ki. Ailem bize bunu yapmış olamaz!

19. Satın aldığınız son giysilerle birlikte bir fotoğrafınızı paylaşır mısınız?

Şu anda okuldayım. Unutmazsam eve gidince eklerim  fotoğraf.

20. Günün birinde nereyi ziyaret etmek ya da nerede yaşamak isterdiniz?

Tabii ki İzlanda. O kadar istiyorum o kadar istiyorum ki. Yıllardır hayalim oraya gitmek. Kuzey ülkeleri genel olarak en çok ziyaret etmek istediğim yerler.

Buzdan Hayaller filmini izlememle İzlanda aşkım başladı. Umarım çok yakında giderim.

21. Sizi güldüren 5 kelime ya da söz öbeğini listeler misiniz?

Aklıma hiçbir şey gelmedi şu an. :(

22.Sahip olduğunuz en kıymetli şey nedir? Neden kıymetli?

Annem ve ablam. Onlar benim her bişeyciklerim çünkü. Beni karşılıksız seven ve her koşulda iyiliğimi isteyen insanlar. 

Bunun dışında içimdeki yeni şeyler yapma isteği ve hayallerim de çok kıymetli çünkü onlar beni hayatta tutuyor.

23. Yaparken heyecan duyduğunuz bir şeyden bahseder misiniz?

Hızlı bisiklet sürmek. Dikkat edin yalnız bisiklet sürmek  de çok keyifli ancak ben hızlı sürmekten bahsediyorum. Boş ve güvenli bir alanda tabi. Düz bir zemin ve güzel bir bisiklet verin ben de özgürlük diye bağırarak hıphızlı bisiklet süreyim. Müthiş bir heyecan!

24. Şu an okumakta olduğunuz ya da son okuduğunuz kitap nedir?

Şu anda Hermann Broch'un Büyülenme isimli kitabını okuyorum. Henüz kitabın başlarında olmama rağmen kitap konusu itibariyle çok sardı. Marius Ratti isimli bir adamın bir köye gelerek insanların düşüncelerini değiştirmeye başlamasını konu ediyor. Kitap, bir doktorun ağzında anlatılıyor. Daha şimdiden, doğaya ve insana dair çok güzel bir anlatımla karşılaştım. İlerleyen bölümlerini merak ediyorum.

25. Favori Disney karakteriniz hangisi neden?

Sanırım Rapunzel. Tangled filmini izlemediyseniz şiddetle tavsiye ederim.

Challenge'ı yakaladım yine (:

keyifle,
dolunay surat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder