19 Mart 2015 Perşembe

miriba!



odam işte böyle güzel bir yeşilliğe açılıyor 
Bu güzel ve sakin Perşembe gününde sevdiğim bloglara dalmışken, kendi kendime karar aldım. Bir ki karar geliyor: Her güne bir yazı. Ne dersiniz? Bir sözcük bile olsa paylaşıcam, en olmadı bir merhaba diyeceğim sizlere.

Ben aslında bir şey diyecektim. Eğer bu yazıyı okuyorsanız hemen sizi sağ altlara doğru alayım. Orada minik minnacık bir anket bulacaksınız. Hem de sürprizli bir anket :)

Cevapları bekliyorum.

Ben bugün öğle yemeğimi odamda yiyeceğim ve güzel bir kitaba başlayacağım. Bazen böyle oluyor, kendi kendime kalmak ne bir ses ne bir soluk. Kendimle ve kitaplarımla baş başa.

Aaa! Bir de inanılmaz güzel bir haberim var!

Bir etkinlik paylaşıcam sizlerle. Geçenlerde Kapadokya'da Kadın Filmleri Festivali'ne katılmaya karar vermiştim ki iptal olduğunu öğrenmemle hayal kırıklığım üst mertebelere ulaşmış; "Yaşasın Kapadokya'ya gidicem!" gülücüklerim ağzımda donakalmıştı. Ve orada bu yıl 1.si yapılacak bir etkinlik olduğunu öğrendim. Etkinlik takvimi bir harika! Yoga ve meditasyondan sessiz yürüyüşlere, sabah konserlerinden pikniklere, bisiklet sürüşleri, yeni tatlar...Ooh, daha ne olsun değil mi! Bunu kaçırmayın derim. Keşke kaçırmasak desem! Galiba Kapadokya beni istemiyor. Çünkü ben tam 15'inde yurtdışına gidiyor olacağım. Etkinlik ise 16-18 Mayıs arası. Şuradan bakabilirsiniz etkinlik detaylarına. Olsun ben gidemesem de siz bana nasıl olduğundan bahsedersiniz, ben de önümüzdeki yıl giderim. Olmaz mı?

Dolunay Surat'tan sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder