25 Mart 2015 Çarşamba

Bu kitapları duydunuz mu? :)

Saat 15:00 suları. İdefix'ten kitap alıyorum. Doğru beslenme/sağlıklı yaşam paralelinde kitap okumak istiyorum ama bu konuda çok cahilim. Kim nasıl yazmış, nasıl anlatmıştır? Reklamdan uzak, doğru ve faydalı bilgiler veren bir kitap arıyordum ve çok komik kitap isimleriyle karşılaştım. Sizlerle de paylaşmak istiyorum. Güne bir gülümseme molası olsun.


     1.  Allah Belanı Versin Brokoli-Sıradışı Bir Şişmanın Trajikomik Zayıflama Hikayesi- Onur Gökşen

     2.  Dikkat! Dikkat! Acil Kilo Veriyorum- Simge Çıtak

     3.  Hasta Etmeyin Adamı!- Ahmet Rasim Küçükusta

     4.  Eyvah! Anneannem Ergen mi Oluyor?- Arzu Sandal

      5.  Doktorumun Hastasıyım.com- Elgiz Yılmaz

      6.  Yemişim Diyetini- Gürkan Kubilay

      7.   Altı Haftada Aman Tanrım- Venice A. Fulton Fulton
  


 :)

2 yorum:

  1. Cok sevdim ben bu yazidaki kitap isimlerini! Hatta boyle komik isimli kitaplar diye yazi dizisi yapilir mi acaba diye de dusundum :) Her turde bunun gibi tuhaf isimlerle karsilasmak mumkundur, kesfedip gulmek lazim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de epey eğlendim bakarken. Öyle bir dizi yapılabilir çok eğlenceli olur hatta kim bilir bilmediğimiz daha neler vardır neler (:

      Sil