25 Mart 2015 Çarşamba

Kitaplığımın yeni üyeleri ^.^

Her güne 1 yazı kararımı çok az aksatmakla birlikte sürdürüyorum.

Bilmem farkında mısınız?

Bu yazıyı aslında haftasonu yazacaktım ancak vakit bulamadım. Pazar günü burada  bir çarşıya gittim ve çok şahane sahaflar vardı. Özellikle bir tanesi vardı ki dolaşmak imkansızdı.
Böyle dapdar ve upuzun koridorlardan oluşan labirent gibi bir yer. Her yer kitap dolu. Eğilmekten belim ağrısa da çok keyifliydi.

Bunlar da köşelere atılmış kitaplar. Bundan daha kötü görüntüler de vardı. 

Çok şahane ev yemekleri, poğaçaları ve kekleri olan bir yer Kaptankuzine. Gördüğünüz tarçınlı cevizli kek de çok lezzetliydi. :)

Kitaplığımın yeni üyeleri.


Uykucu Jeton hanım'dan sevgiler! Hep bahar yorgunluğu bunlar hep. (:

5 yorum:

  1. Afede hallerinden mutlu keçiye mutlu keçiden de dolunay surat yazısını görünce hemen buraya ışınlandım . Çocukluğumın çizgi dizisiydi o zamanlar anime manga falan bilmezdik tabi :) dolunay surat tamlamasını bilen hatırlayan kaç kişiyiz şunun şurasında değil mi ama :) ben de bundan sonra blogunuzın yeni üyesiyim :)
    Ayrıca ben ay savaşçısının yeniden çekildiğini şuan bloğundan öğrendim çok mutlu oldumm anlatamam teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesajınız beni çok mutlu etti (: Gerçekten de 'dolunay surat' ismini bilen çok az kişiyizdir. Yeni bölümlerini de takip edin mutlaka çok keyifli.

      Sevgiler,

      Sil
    2. Dizilerden çok filmleri tercih ediyorum hatta yerli yabancı takip ettiğim hiçbir dizi yok ama dün gece bu ritüeli kırdım ve iki bölüm ay savaşçısını izledim:) çocukken verdiği tadın aynısı olmasa da yine de gecemi güzelleştirdi

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. evet, kitapçıya ben de bayıldım! (:

      Sil