29 Mart 2015 Pazar

Bugüne kısa bir not.

Saat 00:55. Saatler bu gece 1 saat ileri alınıyormuş. Bilginize.

Bugün bütün gün temizlik yaptım ve şu an okuduğum kitapları ayıklarken epey bir şey çıktı meydana.

Aynı anda kaç kitap okursunuz bilmiyorum. Benim şu an okuduğum kitaplar şunlar:


  1. Nazlı Eray- İmparator Çay Bahçesi
  2. J.K.Rowling- Harry Potter & The Philosopher's Stone
  3. Susanna Tamaro- Tobia ve Melek
  4. Joseph Murphy- Bilinçaltının Gücü
  5. Susan Sontag- Yeniden Doğan Günlükler Defterler, 1947-1963
  6. Dr. H. R. Nagendra, Dr. R. Nagarathna, Ayça Gürelman- Evde Yoga.

kaynak

6 yorum:

  1. Gerçekten 6 kitabı aynı anda okuyabiliyor musun :o imrenerek, tebrik ediyorum. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi farklı farklı zamanlarda başladığım kitaplar, bir de konuları çok farklı birbirinden ruh halime göre açıp okuyorum birini. Ama ben de şaştım kendime ilk kez bu kadar çok kitabı aynı anda okuyorum :)

      Sil
  2. Sadece bir tanesine bile gun icinde zaman ayirabilmek icin ne savaslar veriyorum ben :) belki bi gun 2 tane birden benim buyuk hedeflerimden sayilirken 6 tane?? Gercekten alkislar esliginde tebrik ediyorum ben de cok imrendim o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsine her gün bakamıyorum ben de tabi ama güncel tutuyorum yoksa yarım bırakılmış kitaplar arasına gömülürler. 2 tane okuyabilirsin ama sevgili İlham Kedisi ama farklı konularda olması lazım tabi, mesela bir psikoloji ya da felsefe kitabıyla akıcı bir roman ya da bir çocuk kitabı. ^^

      Sil
  3. Ben şu an 3 kitap okuyorum. Yekta Kopan'dan İki Şiirin Arasında, Sunay Akın'dan Bir Çift Ayakkabı ve Loisa May Alcott'tan Küçük Kadınlar. Beni ikiye katlamışsınız :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olmuş evet ^^ Galiba biraz da "dur şunu da okuyayım, aa bu nasıl bir kitapmış"larla kabarmış bir liste bu :)

      Sil