14 Aralık 2015 Pazartesi

son günler #1

Merhaba!

Bu seride ben son zamanlarda neler yaptım/neler keşfettim bunları okuyacaksınız. Her hafta pazar günleri yazmaya çalışıcam.

Umarım seversiniz (:


Geçtiğimiz haftaya çok güzel başladım çünkü bu oyunu izledim. Oyunun konusu epey tanıdık. Fosforlu Cevriye'nin aşk öyküsü. Aşk ve acı demek daha doğru sanırım. Epeydir hem oyunculukları hem de konusuyla keyif veren böyle bir oyun izlememiştim sanki. Müzikal olmasına rağmen oyuncular seslerini ve vücutlarını hiç bırakmadan kullandılar, canlılıkları hiç bitmedi. Oluşturdukları tipler çok gerçekçiydi. Tiyatrokare'nin bu güzel oyununu kaçırmayın bence. 6 Nisan'a kadar devam ediyor.


Kontrbas-keman-piyanodan oluşan keyifli bir resitale gittik. Bu hafta kültür-sanat anlamında verimliydi. 


Sevgili 2balık1kedi'den gelen ve beni çok mutlu eden yeniyıl kartı. Yanında da minik bir balon. Beni çok mutlu etti. Buradan da teşekkür ediyorum ona (:

Üstteki de Hollanda'dan.


Son zamanlarda favori kokum. Hafif, mis gibi.


Bu nedir? Kuş yemi. Odamın penceresinden bir görüntü. Yarın gidince bakalım yemler bitmiş mi. Bu aralar etrafımda hep kuş var. Kuşlara doğru meyletmiş durumdayım. Yoksa bir kuş mu sahiplenicem diye içimden geçmiyor değil.


Erkek arkadaşımı beklerken bahçede Harry Potter okudum. 2. kitabı. 


Pavese'nin üçlemesinden bir kitap. Yalnız Kadınlar Arasında üçlemenin diğer kitabıydı. Onu sevmiştim. Bu hafta başladım bu kitaba.


Dün bu animeyi izledik, Miyazaki'nin. Öyle hoştu ki. Bununla ilgili uzun bir yazı blogda olacak. 


Bu serinin çok resimli az yazılı olmasını planlıyorum.

Yeni hafta geldi bile. Bakalım bu hafta bizleri neler bekliyor olacak. Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder