29 Aralık 2015 Salı

2015'e elveda, 2016'ya merhaba!

2015 yılı nasıl geçti?


  • Yüksek lisansta tez dönemine geçtim.

  • Penceremdeki çiçeklerle adım adım hayatıma biri girdi. 

  • Çocukluk arkadaşımı kaybettik.

  • Evimi yeniden dekore ettim.

  • Hemen hemen 2 yıldır yaşadığım bu şehirden gitmeye karar verdim bu yıl.

  • 2014 Aralık ayında sahiplendiğim kedim Jeton geçtiğimiz aylarda evden kaçtı ve bir daha da dönmedi.

  • Goodreads 50 kitap hedefimin gerisinde kalıp 50 yerine 16 kitap okumuşum. En sevdiğim kitap Semerkant oldu okuduklarım arasında.

  • Epey güzel filmler izledim bu yıl. Dizi konusunda da epey verimliydi. Outlander, Downton Abbey, My Mad Fat Diary, Mildred Pierce vs.

  • Bu yılda en çok Simon and Garfunkel-Sound of Silence şarkısını dinledim.

2016'ya günler kala heyecanlıyım. Hem yeni yıl geldiği için hem de ta taaam Ukrayna'ya gidiyoruz, Lviv şehrine. (: Yeni yıla orada gireceğiz.



Böyle rengarenk bir şehir.

Sizin için de gezerim merak etmeyin. (:


Selamlar





    2 yorum: