12 Ocak 2014 Pazar

Mutlu eden filmler listesi

'Feel-Good Movies' olarak bilinen filmlerden bahsediyorum. Kimi sinemaseverler bu tarz filmleri pek sevmese ve gerçekçi bulmasa da ben sevenler arasındayım. İzlediğimiz her şey çok derin bir anlamı olan filmler olmak zorunda değil bence, yalnızca o andan keyif almak için de izleyebiliriz.

Böyle filmler bende epey işe yarıyor açıkçası, mutlu oluyorum izledikçe. Blogda da böyle bir liste yapmak istedim, mutlaka faydalananlar olur. Listeyi karışık yaptım herhangi bir sıralama yok yani. Genellikle benim sevdiğim filmlerden oluşuyor, ancak imdb'den bazı listelerden aldığım filmler de var.

Sizin de eklemek istediğiniz filmler olursa yorum bırakabilirsiniz.

İşte benim listem :


  1. Matilda
  2. Grease
  3. Legally Blonde I-II ( Bu Nasıl Sarışın? )
  4. Finding Nemo ( Kayıp Balık Nemo )
  5. Just Like Heaven ( Cennet Gibi )
  6. The Princes Diaries I-II ( Acemi Prenses)
  7. Just My Lucke ( Şansa Bak )
  8. 500 Days of Summer ( Aşkın 500 Günü )
  9. Flipped ( İlk Aşk )
  10. Submarine ( Denizaltı )
  11. Amélie 
  12. Mean Girls ( Kötü Kızlar )
  13. Whatever Works (Kim Kiminle Nerede? ) ( Bütün Woody Allen filmleri de diyebiliriz. )
  14. Juno
  15. Şahane Misafir
  16. An Education ( Aşk Dersi )
  17. Serendipity ( Tesadüf )
  18. The Holiday ( Tatil )
  19. Harry Potter filmleri
  20. Big Fish ( Büyük Balık )
  21. When Harry Met Sally ( Harry ile Sally Tanışınca )
  22. 50 First Dates ( 50 İlk Öpücük )
  23. Im Juli ( Temmuz'da )
  24. Dead Poets Society ( Ölü Ozanlar Derneği )
  25. Spirited Away ( Ruhların Kaçışı )
  26. Bridget Jones's Diary ( Bridget Jones' un Günlüğü )

2 yorum:

  1. 50 ilk Öpücük filmini ikinci kez dün akşam izledim ve evet kesinlikle mutlu hissettirdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu eden filmleri sevelim, koruyalım :)

      Sil