12 Ocak 2014 Pazar

Hart of Dixie dizisine dair ilk izlenimler


Bu aralar yeni yeni dizilere başlıyorum. Kimini pek sevemeyip yarım bırakıyorum kimine de devam ediyorum. Hart of Dixie de yeni başladıklarımdan biri. Romantik-komedi tadında. Başrolde Rachel Bilson var.

New York'lu Zoe Hart genç ve güzel bir doktor. Kalp cerrahisi üzerine uzmanlaşmak istiyor ancak başvurduğu yerlerden olumlu bir dönüş alamıyor. Mezuniyet töreninde kendisine Alabama'da iş teklif eden yaşlıca bir doktorun teklifini düşünüyor ve oraya taşınıyor. Gittiğinde öğreniyor ki bu doktor kendisine kliniğini bırakmış ve de ölmüş. Yavaş yavaş oraya alışmaya başlıyor, nişanlı genç bir avukattan hoşlanmaya başlıyor.

Şimdilik böyle. Ben de daha az izledim  ve sevdim. Geçiş dönemleri için birebir ve mutlu hissettiren bir dizi.

Bi bakın derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder