15 Haziran 2015 Pazartesi

Yeni bir dizi önerisi.


Mozart In The Jungle!


Öyle sıcak, öyle samimi bir dizi ki. Dün uyumadan önce açtım ve 3 bölüm izledim. Hala okulda olduğum gerçeğinden ötürü izleyemiyorum. Biraz daha çalışıp eve gidince güzel bir yemek eşliğinde izlemek için sabırsızlanıyorum.

Obua çalan bir adet kızımız Hailey. Çellist Cynthia (umarım doğru yazdım). Meksikalı yeni maystro Rodrigo ve dansçı Alex. Ha bir de Hailey'nin punkrockçı ev arkadaşı, eski maystro filan var. Gençlik, aşk, alkol, hırs ve bolca müzik.

Ben Hailey karakterini çok sevdim. Bıkmadan usanmadan saatlerce New York Senfonisi'ne hazırlanması, sadeliği çok hoşuma gitti. Çalışkan insanlara garip bir sevgi ve hayranlık besliyorum.

Daha sadece 3 bölüm izledim. Şubat 2014'te çekimlerine başlanmış dizinin. Şu an 1. sezonu var yalnızca 10 bölümlük. 2. sezon belli değil. Bölümler 25-30 dakikalık.

Hadi bakalım açın da bir bölüm izleyin. İşte size birazcık görsel:


Rodrigo


Hailey


Cynthia








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder