3 Haziran 2015 Çarşamba

Bir "Mim" de benden!

Zihnin Arka Sokakları bloğu mimlenmiş, kendisi de isteyen kendi kendini mimleyebilir demiş. Ben de kendi kendimi mmliyorum ve sorulara geçiyorum. (:

1. Bilgisayarının masaüstü görüntüsü nedir?

Masaüstümü hemen hemen her gün değiştiriyorum. Dünden beri şu:


2. Bir kafeye girdiğinde genellikle ne sipariş edersin?

Çay, çoğunlukla.

3. Google'da aradığın en son şey nedir?

Tez Merkezi'nden tez.

4. Mesajlaştığın ya da konuştuğun en son kişi kim?

Erkek arkadaşım.

5. Tiyatroya en son ne zaman gittin?

Bir hafta ya da 10 gün önce. Çehov'un kısa oyunlarından derlenmiş bir oyundu: "Ve Daha Bissürü"

6. Sinemaya en son ne zaman gittin?

Sanırım 3 hafta oluyor. Peşimdeki Şeytan'a gittim.

7. Hangi diziyi herkes izlemeli?

Tabiiki Breaking Bad. Ama son zamanlardaki favorim Wayward Pines. Bunu da herkes izleyebilir.

8. Seni en çok ne çıldırtır?

Haksızlık.

9. Ne zaman uyanırsın?

7-7.30 gibi.

10. İnternetteki ilk adın?

Hatırlayamadım.

11. Favori emojin nedir?

32 diş gülen surat ve yapraklar.

12. Kedi mi köpek mi?

Kedi kedi kedi (:

13. En son ne tür müzik dinledin?

The Smiths.

14. Kuzey mi güney mi?

İzlanda'ya ve İskandinav ülkelerine gitme hayali olan biri olarak kuzey diyorum. her zaman KUZEY.

15. İstanbul'la ilgili en sevmediğin şey?

İstanbul'da yaşamıyorum ama kalabalık diyebilirim.

16. İstanbul'da en sevdiğin üç semt?

Kuzguncuk, Moda, Cihangir.

17. Kafanda genel olarak ne olur?

Bitmeyen işler. Bazen de doğanın güzelliğini fark edip her şeyi boşveririm.

18. Komedi mi dram mı?

Dram.

19. Çay mı kahve mi?

Çay, her daim.

20. Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?

Tomris Uyar'ın Derin Kazın öyküsünü okuyordum.

21. Son olarak bir sırrını paylaş?

İlkokuldayken öğretmen saçımda bit bulmuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder