19 Haziran 2015 Cuma

Soğuk Dağ filmi.


Ne hoş bir filmdi. Nicole Kidman, Jude Law, Renee Zellweger, Natalie Portman. Ooh daha ne olsun, değil mi?

Charles Frazier'in aynı adlı öyküsünden uyarlanmış film. Amerikan İç Savaşı'nı konu alıyor, aşkı, sabretmeyi, ölümü ve daha birçok şeyi.

154 dakika. 2003 yapımı. Yönetmeni de Anthony Minghella.

Epeydir izlemek istediğim bir filmdi. Erkek arkadaşımla düzenlediğimiz yaz film festivalimizin ilk filmiydi (:


Ben en çok Renee Zellweger'i sevdim filmde.

Nicole Kidman'ın güzelliğine ve Jude Law'a diyecek bir şey yok zaten.




4 yorum:

  1. Bu filmi izlemek için ben de geç kaldım ama izlediğimde bayıldım. Sonu farklı olsaydı keşke. İnsanın içini acıtıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sonu benim içimi de çok burktu, yine de çok hoş bir tat bıraktı ama.

      Sil
  2. Bu filmi bi ara tv e gördüm ama izlemedim.Sonra da unutup gitmişim.Şimdi hatırlattınız hemen not alıyorum :)

    YanıtlaSil