28 Haziran 2014 Cumartesi

happy list.

Yaz geldi. havalar sıcak. Gerçi bulunduğum şehirde kış kış olarak yaşanmadı, keza bahar da. Haliyle yaz da o kadar sıcak geçmiyor. İzmir'in yakıcı sıcağından sonra buradaki havadan son derece memnun olduğumu söyleyebilirim. Evet, birçok kişi tatillerde denizin, kumun, güneşin tadını çıkarıyor. Ben, ilk yılım olması sebebiyle iş izni alamıyorum. İlk tatil planım bayram için. 1 haftalık bir tatil planı yapıyoruz ablamla. Çok mutlu ve heyecanlıyım bu hususta. Belki Olympos'a gidip bungolov evlerde kalabiliriz.

25 yaş bir insan için değişimlerin, büyümelerin yaşıymış. İş hayatına girmekse çeşit çeşit insan tanımak ve büyümek için en elverişli alan. Ben yine de her şeyi tüm hayatı basit algılamak için uğraşıyorum. Küçük sorunların içine boğulduğumda, insanlardan ölesiye bunaldığımda derin bir nefes alıyorum. penceremden dışarıya bakıyorum. işte şurada bir ağaç var, ben de buradayım. O ağaç nasıl sakin, kimi zaman rüzgarla oradan oraya savruluyor ama bir şekilde varlığını devam ettiriyorsa, ben de tüm savrulmalarla hayatımı yaşarım, hayatın bu şekilde güzel olduğunu da hiç aklımdan çıkarmam, diyorum. 
Jane Austen'ın ve Barış Bıçakçı'nın kitabını bitirdikten sonra ilk sırada Büyücü kitabıyla kendine hayran bırakan John Fowles'ın "Yaratık" isimli kitabı var. Çok çok merak ediyorum!

Temmuz ayı için planım:
  • Akademik okuma listemi bitirmek.
  • Elimdeki 2 kitapla birlikte 5 kitap bitirmek.
  • Bulunduğum şehirdeki henüz gitmediğim tarihi ve diğer yerleri gezmek.
  • Fantastik bir seriyi okumaya başlamak.Muhtemelen Harry Potter.
  • Yeni bir eve taşınmak.Umarım istediğim gibi bir ev bulurum.
  • Okuldaki odamı düzenlemek. Yeni ofis malzemeleri almak.
  • Çiçek yetiştirmeye başlamak. Pembe ve beyaz gül ekmek istiyorum. Bir de belki sümbül ya da yasemin. Hem ev hem de ofis için.
  • Yüzme kursuna gitmek.
  • Henüz görmediğim 2 şehiri ziyaret etmek.
  • 1 haftalık da tatil yapabilmek.
Ağustos ayında kazıya gidiyorum. O vakte kadar listemdekilerin hangilerini yapmış olacağım Temmuz bitiminde sizlerle paylaşırım.
Havalar çok sıcak diye şikayet etmeyin. Soğuk bir limonata yapın, ayaklarınızı uzatın ve güzel bir kitap okuyun. 5 Temmuz'da başlayacak olan Sailor Moon Crystal'a da föz atmayı unutmayın.^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder