7 Temmuz 2015 Salı

Bazı kitaplar bitmiyor...


Çok güzel bir kitap, ancak ben Şahmeran hikayesinde takıldım kaldım. Tepkim Şahmeran'a değil üstüne alınma lütfen ama gitmiyor.

 Çok iyi, çok hoş. Her şeyin nasıl da bilinçaltımızda başladığı, "yapamam edemem"lerin tohumlarını nasıl kendi ellerimizle ektiğimizi anlatıyor ve çok da iyi öneriler veriyor. Ancak bir yerden sonra biraz tekrara düştü bence, beni bıraktı. Ben kitabı bırakmadım o beni bıraktı.Valla.


Hep sanki elimde bu kitaptan daha çok okuyasımın geldiği bir kitap oluyor. Yoksa kitap güzel.


Bu kitaba okulda başladım, çalışma aralarımda okuma kitabımdı bu benim. Ama onu unutmuşum.


Şimdi ben ne yapsam? Bu kitaplar var elimde, yarım yarım ama ben durmadan yeni kitaba başlıyorum. Şimdi de Dostoyevski'nin Kumarbaz'ına başladım. Kendimi durduramıyorum. Kaçar adım yeni bir kitaba başlıyorum. Ne olurdu sanki elimde tek bir kitabım olsaydı düzgün düzgün onu okuyup yenisine geçseydim.
.
.
.
.
.
gözyaşları.

4 yorum:

  1. hehehe gözyaşlarını yirim. :))

    YanıtlaSil
  2. Bazen bende de aynısı oluyor, sevmediğim kitabı bitirecek kadar sabırlı değilim, zaten yeterince iyi olsaydı tereddüt bile etmeden okur bitiririz. Bazen kötü bir çeviri de kitaba odaklanmamızı engelleyebiliyor.
    Sevgiler benden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok kitap var ki sıkıldıklarımız üzerinde ısrar etmemeliyiz galiba.

      Sevgiler benden de (:

      Sil