3 Nisan 2015 Cuma

Son günlerden...

 Nisan geldi ama havalar ısınmadı hala burada. Ağaçlar çiçek açmaya başladı. İçimiz kıpır kıpır oluyor ama kabanlarımızı sıkı sıkı giyinip yürümeye devam ediyoruz.


Bol bol okuyup, notlar alıyorum. Altlarını çiziyorum kitaplarımın. Son günlerde sorumluluklarım arttı iyice. Pozitif düşünüyorum, üstleniyorum bu sorumlulukları.


Kameralara küsen Jeton...


Cumaları çok severiz! ^-^


Aa, dün akşam The Hedhehog filmini izledim ondan bahsetmek isterdim. Neyse o da bir sonraki yazımın konusu olsun. 


O zaman herkese Happy Friday!

Sevgiler,

3 yorum:

  1. fotoğraflara bayıldıııım jetonu yirim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihi ben yedim sana kalmadı ki hiç :)

      Sil
  2. Küçüklükten beri benim de en sevdiğim gün cuma'dır . Cumaları sevmek için sebep aramam kendisi getirir koyar önüme :)
    Benim dee bir kedim olacak inşallah arayış içindeyim ama ismini yıllar öncesinden belirledim tahmin etmesi zor değil :)

    YanıtlaSil