21 Ocak 2015 Çarşamba

Babil.com'u biliyor musunuz?

Babil.com son zamanlarda keşfettiğim ve 2. alışverişimi yaptığım kitap satım sitesi. Sadece kitap değil film, müzik dvd'leri, kırtasiye ürünleri ve çeşitli hobik şeyler de satılıyor. Genelde İdefix'i tercih ederdim internetten kitap alacağım zaman ama artık babil'e yönelmiş durumdayım. Neden diyecek olursanız. Bir kere fiyatlar daha uygun. Diğer ve en önemli sebebim ise babilin hediyeli yaklaşımı. İlk alışverişimde çok şirin kitap ayraçları ve bazı kartlar göndermişlerdi ve çok hoşuma gitmişti. Son yaptığım alışverişte Küçük Prens'i aldım ve baykuşlu mousepad hediyeli! Şirin şirin şeyleri çok severim. Yine yeni yeni kitaplar aldım. Bazıları arkadaşlarıma bazıları kendime hediye.



Kitap alışverişimde şunlar vardı:


  • Mahir Ünsal Eriş- Olduğu Kadar Güzeldik
  • Mahir Ünsal Eriş- Bangır Bangır Ferdi Çalıyor Evde
Mahir Ünsal Eriş yeni tanıdığım bir yazar. Birkaç öyküsünü okudum. Bu iki kitabını da okumayı çok istedim. Sanki çok sevicem gibi geliyor. Ama bunlardan biri arkadaşıma.

  • Antoine de Saint-Exupery- Küçük Prens 
Cemal Süreya- Tomris Uyar çevirisiyle Can çocuk yayınevininkini aldım. Hem de karton kapaklı!

  • Tomris Uyar- Gecegezen Kızlar
Bu da bir arkadaşıma.
  • İlhami Algör- Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku
Etrafta orada burada o kadar çok gördüm ki bu kitabı ben de okuyayım bi nasılmış bakalım dedim. Kitabın ismi bile gel oku beni diyor :)
  • Melisa Kesmez- Atları Bağlayın Geceyi Burada Geçireceğiz
Okuyup çok sevdiğim kitaplardan. Hediye aldım bunu da.
  • H.R.Nagendra-R.Nagahantra- Evde Yoga
Yogaya başlama denemeleri bir ki! Bakalım evde yoga yapılabiliyor muymuş. Deneyimlerimi aktariciim.

İşte böyle aldığım kitaplar. Bakalım bu sefer nasıl sürprizler olacak babil paketimde! (:

2 yorum:

  1. Ben de genelde İdefix ve Kitapyurdu'nu tercih ediyorum. Ama bi arkadaş daha tavsiye etmişti Babil'i. Bir dahaki alışverişte mutlaka bakıcam. Teşekkürler, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bakmalısın, sevgiler (:

      Sil