28 Aralık 2014 Pazar

2015 planları...

2015' sayılı günler kala isteklerimi ve dileklerimi yazacağım bir liste yapma vaktim gelmişti.

2014 benim için nasıl geçti? Fena bir yıl değildi. Hayatımın bambaşka bir yöne seyrettiği, yeni bir şehre taşındığım, yeni insanlarla tanıştığım, yeni bir işe başladığım bir yıl oldu. Üzüldüğüm, zorlandığım durumlar olsa da büyüdüm ben 2014'te, bir tık üste çıktığım şeyler yaşadım. Farklı bakış açılarından olaylara bakmayı öğrendim.

Peki 2015'te neler bekliyor beni/bizleri?

Çok heyecanlıyım. çünkü 'yeni' kelimesi bile çok güzel. YENİ BİR YIL. Yeni bir yıl demek bilinmez bir deniz demek benim için. Artık ajandalarımıza, defterlerimize günlük notlar düşerken 2014 yerine 2015 yazıcaz. 2015 için ilk adımlarımı attım tabii ki. Sineksekiz'in ajandası ve İletişim'in bu yıl ilk kez yaptığı resimli edebiyat takviminden aldım. İkisi de çok güzel. Özellikle ajandaya bayıldım diyebilirim. Kapak tasarımı son derece sade ve zarif. Her güne bir sayfa mantığıyla hazırlanmış ve son kısmında 'bu yıl yürüdüğüm yollar, okuduğum kitaplar, tanıştığım insanlar, keşfettiğim yerler' gibi bölümler yapılmış. Hepsini tek tek doldurmak için sabırsızlanıyorum. Ajanda için şuraya, takvim için de şuraya bakabilirsiniz daha detaylı bilgi için.

Benim 2015 için maddi ve manevi isteklerim çok tabii ki. Şöyle ayırarak bir liste yaparsam;

Maddi isteklerim/hedeflerim:
  • Yeni bir eve taşınmak.
  • Yeni eşyalar almak.
  • Bisiklet almak.
  • Ehliyet almak.
  • Gardrobumu düzenlemek.
  • Ay Savaşçılı türlü türlü şeyler almak.

Manevi isteklerim/dileklerim:
  • Pilates ve yogaya başlamak.
  • Yeni bir keman eğitimine başlamak ve kaldığım yerden devam etmek.
  • Ukulele almak ve çalmayı öğrenmek.
  • Eğitim hayatımla ilgili kurslara yazılmak.
  • Çizimimi geliştirmek.
  • Yurtdışına çıkmak. Avrupa'ya ve İskandinav ülkelerine seyahat etmek.
  • Yeni insanlarla tanışmak.
  • Çok gezmek.
  • Sağlıklı beslenmek, abur cuburu azaltmak. daha çok meyve yemeyi öğrenmek. (en önemli madde)
  • Yaşadığım problemlere çözümcü yaklaşabilmeyi öğrenmek, karamsarlıktan vazgeçmek.
  • Çok okumak, yeni yazarlar keşfetmek, yeni filmler izlemek.
  • Çok yürümek, çok hissetmek.
  • Yeni projelerde yer almak.
  • Çok eğlenmek!
  • Arkadaşlarımı daha çok görmek.
Uzatılabilir maddelerden oluşan listelerim şimdilik böyle!

Umarım hayatın tadına çok daha fazla vardığımız, bol bol güldüğümüz, çok geyikli bir yıl olsun.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder