11 Aralık 2014 Perşembe

Son okumalar/izlemeler

Haftasonu kitap fuarından yeni yeni bir sürü kitap aldım. Halihazırda okunmayı bekleyen kitaplarıma yenileri eklendi. Şu an okuduğum kitaplar ise Emma, Semerkant ve yarım bıraktığım 3 kitap var. Onlara geri dönüp dönmeme konusunda kararsızım.


Emma Jane Austen'ın romanı. Yemekli toplantılı, gezmeli, aşklı romantik mi romantik bir kitap.  Emma, gencecik çok güzel ve akıllı bir kız. İnsanlar arasında arabuluculuk yapmayı çok seviyor ve hiç aşık olmamış. Ben henüz ortalarına bile gelmedim kitabın ama Emma'nın derin bir aşka düşeceği kesin yakınlarda.

Semerkant, Amin Maalouf'un biliyorsunuz. Epeydir aklımda olan kitaplardan biriydi. Öyle güzel bir üslubu var ki yazarın. Hayyam'ın hikayesine hayran olmamak elde değil. 

Son zamanlarda izlediğim filmler ise; Hobbit, John Wick, Lucy, Açlık Oyunları: Alaycı Kuş, Mesajınız Var.

John Wick hala vizyonda. Konu güzel olmasına rağmen aksiyon abartılmış. Saniyede 5 adam öldürüyor Keanu Reeves. "Kimi kızdırdığına dikkat et" diyordu filmin afişinde. John Wick de bunu haklı çıkarırcasına oyuncu bırakmıyor filmin sonuna kadar. 

Hobbit ve Mesajınız Var çok güzel filmlerdi. Hobbit'i kaçırmış ve bir türlü izleyememiştim. Çok çok güzeldi. 17 aralığa kadar 2. filmi de izlemek ve 3.'ye yetişmek istiyorum.

Lucy'de Scarlett Johansson başrolde.  Bir insan beyninin %100'ünü kullanırsa ne olur konusu üzerinden ilerliyor ancak konu çok yüzeysel işlenmiş. Zayıf bir film.

Açlık Oyunları'nın son filmi de hala vizyonda. Alaycı Kuş part 1 olarak vizyona girdi. Ancak film boyunca istediğimi alamadım ben. Kitaplarını okumadım ama sanırım 3 part halinde yayımlanacakmış bu kitap. Bana göre en iyisi 2. filmdi.

Kış geldi. Havalar soğuk. Çay içip, mısır patlatıp film izlemelik, kitap okumalık günler. Kış mevsimini çok seviyorum. Hele bir de kolunuzda uyuyan bir kediniz varsa (şu an olduğu gibi) daha ne olsun! 
:)

4 yorum:

  1. Semerkant'ı da Emma'yı da okudum. İkisi de muhteşem eserler. Alaycı Kuş a da gittim çok ama çok beğendim. Bol kitaplı ve filmli bir kış geçirmenizi diliyorum. sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sevgiler benden de :)

      Sil
  2. ne tatlı şeyler yapıyorsun, imrendim. ^^ kivi ile kol kola uyuyabilsek keşke biz de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senden tatlı olmasın yapıyoruz bir şeyler :)

      Sil