4 Şubat 2014 Salı

Yeni yeni başlangıçlar.

Hayatımda bir devrin kapanıp yeni bir sürecin başladığı günler yaşıyorum. Hem mutlu hem heyecanlı yer yer de üzgünüm. Yer yer olmadı sanırım burada zaman zaman diyelim.

Öncelikle taşınıyorum! Çocukluğumun, ergenliğimin, üniversite yıllarımın geçtiği Ege'den Anadolu'nun bağrına gidiyorum. Alıştığım ılık hava yerini kuru bir soğuğa ve kara bırakacak. Kar görünce mutluluktan deliye dönen İzmirli'lerden biri olarak buna seviniyorum. hem de çok.

Taşınma sebebime gelirsek, taşınıyorum çünkü ben artık çiçeği burnunda bir araştırma görevlisiyim. Artık gerçek bir yetişkin oluyorum. "Yıllar ne çabuk geçiyor ah ah!" moduna girmiş durumdayım. Ailemden ayrılacağım için üzgünüm sadece. Her ne kadar üniversiteyi şehirdışında okumuş olsam da içimde bir parça burukluk var.

 Gerçek anlamda "büyümek" dedikleri şey de bu noktada başlıyor sanırım. Tek başına ayakta durabilmekle oluyor. Ben yine de hiç büyümek istemeyenlerdenim ama neyse.

 Bugün yola çıkıyoruz ve hala daha hazırlamam gereken çantalar var. Gidip işe koyulmadan önce buradan  yeni hayatıma tek bir lafım var.

 MERHABA!


3 yorum: