7 Eylül 2015 Pazartesi

Atın beni denizlere.


Ben bu aralar üstü çizilecek yüklerle doluyum. Birinin üstünü çizdim bugün.

YUPPİ.

Neden bu görsel bilmiyorum. Sanırım özledim. İkinci kitabı kendime hediye olarak alacağım.

Bir süredir hiç okuyamadım. O, bu, şu. Bahane üretme diyeceksiniz belki. Bahane değil, valla bak. Kötü bir psikolojideyken hiçbir şeye konsantre olamıyorum hem de hiçbir şeye.

Ev çok kötü bir durumda olduğundan evde vakit geçirmeyi hiç sevmiyorum bu aralar.

İkinci üstü çizilecek şey boya badana ve yerleşme. 2.si işin zevkli kısmı tabi.

Sanki her şey buna bağlıymış gibi hissediyorum. Ev düzene girince daha bakımlı, spor yapan, sağlıklı beslenen biri olucam. Niye buna bağlı. Çünkü ev çok önemli.

Aa, ben bir de keman kursuna kayıt oldum. 30 eylülde kursum başlayacak. Güzel bir haber değil mi?

Gülmeye, huzurlu hissetmeye ihtiyacım var. O günler yaklaşıyor sanki. Ne dersiniz?

Sevgili okuyucular, görüyorum girip okuyorsunuz yazılarımı sizde ne var ne yok? Sıkıntı, dert var mı? Olmaz olur mu dediğinizi duyar gibiyim (:

Sevgi ve esenlikler efenim.

5 yorum:

  1. Seni cok seviyom dünyanın en iyi kardeşi. :)

    YanıtlaSil
  2. Seni cok seviyom dünyanın en iyi kardeşi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki kere yazdığın için inanıyorum tamam ablişim :)

      Sil
  3. Dert , sorun olmaz mı ...
    Önemli olan gelene de , gelmeyene de şükredebilmek ... :)
    Sevgilerimi sunuyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne doğru söylediniz, her şeyi kucaklayabilmek gerek.

      Benden de sevgiler gri lady (:

      Sil