20 Nisan 2016 Çarşamba

Challenge 8: Sizi gülümseten bir şeyleri bizimle paylaşır mısınız?

Hayvanlarla oynarken çok gülerim. Jeton'un hareketlerine çok gülerdim eskiden. Kedilerin kendi kendilerine özellikle kuyruklarıyla dövüşmeleri çok komik oluyor.



Çok güldüğüm arkadaşlarım var. Ben de çok espiriliyimdir kendimi övmek gibi olmasın ama. En kıl durumda bile gülünecek bir şey bulurum. Kendimle dalga da geçerim ve bununla çok eğlenirim. Özellikle ablamla çok güleriz. Geyik yapmak çok keyifli bir şey. Bir kere başlayınca durulmuyor (:

Annem de komik kadındır. Bir gün yolda giderken karşıdan bir kadın geliyor. Annem kadına "iyiyim, sen napıyon" dedi. Döndüm "anne, kadın sana bişey sormadı ki" dedim. Çok gülerim hep bu anıya.

İnternet geyiklerine çok gülüyorum bir de. Saçma şeylere de çok gülerim. İğrenç espirilere falan. "off çok saçma deyip deyip gülerim" iğrenç espirilere meraklı bir arkadaşım var. o, sürekli kahkalarla telefondan bir şeyler gösterir "şuna bak şuna hahaha" diye. onlardan bazılarını paylaşıcam.




Şuna çok gülmüştüm bir de :

Hep gülelim (: 

Keyifle,
Dolunay Surat

1 yorum: